سايت دانلود متن كامل پايان نامه مقاله تحقيق ارشد سايت دانلود متن كامل پايان نامه مقاله تحقيق ارشد .

سايت دانلود متن كامل پايان نامه مقاله تحقيق ارشد

روش هاي جديد براي توليد محتوا جهت ارتقاي سئو و افزايش فروش

1- قبل از نوشتن حتي يك كلمه تحقيق و جستجو كنيد

۲- يك وقفه ايجاد كنيد تا ايده ها در ذهن تان جرقه بزنند

۳- يك ليست كامل از ويژگي ها و مشخصات محصول يا خدمات تان ايجاد كنيد

۴- يك ليست كامل از مزاياي محصول تان ايجاد كنيد

۵- يك پيشنهاد رد نشدني طراحي كنيد

۶- براي پيشنهادات و وعده هاي خودتان تضمين در نظر بگيريد

۷- يك عنوان قدرتمند بنويسيد

۸- از رنگ ها براي برجسته كردن كلمات كليدي و قدرتمند استفاده كنيد

9- از گرافيك و طرح هاي زيبا و خيره كننده زياد استفاده نكنيد ( چون مي خواهيد محصول بفروشيد نه استعداد طراحي خودتان را به رخ مخاطب بكشيد!)

بلافاصله بعد از پيشنهاد يك پاراگراف كوتاه توضيح براي وعده هاي تان بنويسيد هر مسير اضافي در مرحله خريد مخاطب را حذف كنيد براي راهنمايي مشتري حتما براي عنوان يك سري زير عنوان و توضيحات در نظر بگيريد

از كلماتي استفاده كنيد كه احساسات مخاطب را تحريك كند و به مشكل و دردي كه دارد و بايد آن را حل كند بيشتر فكر كند

به مخاطب وعده بدهيد كه درد او را درمان ميكنيد اعتبار خودتان را در ذهن مخاطب ايجاد كنيد با گفتن يك راز در مورد محصول يا خدمات تان مي توانيد اعتبار خودتان را بيشتر كنيد به آنها ثابت كنيد كه مي توانيد به وعده هاي خودتان عمل كنيد

 

اگر تصميم گرفته ايد براي يك صفحه محصول توليد محتوا كنيد اما دقيقا نمي دانيد كه طول محتواي تان بايد چه قدر باشد كه مورد پسند و مناسب براي مخاطب باشد مي توانيد از اين فرمول و ۴ عامل كليدي براي تعيين طول محتوا استفاده كنيد.
روش هاي جديد براي توليد محتواي جذاب جهت جذب مخاطب ، ارتقاي سئو و افزايش فروش

Familiar : مخاطب شما با محصول يا خدمات تان تا چه حدي آشنا است .

اگر مخاطب هدف شما هيچ شناختي از محصول يا خدمات تان ندارد و براي اولين بار است كه اين محصول به بازار عرضه مي شود قطعا براي آشنايي مخاطب با محصول يا خدمات نياز داريد كه بيشتر توضيح بدهيد.

Audience : دقيقا مخاطب هدف شما چه افرادي هستند؟

آيا جزو افرادي هستند كه اصلا تمايلي به خواندن متن هاي طولاني ندارد مثل نوجوان هاي عجول يا بالعكس مخاطب هدف شما جزو قشر كرم كتاب است و به شدت به خواندن علاقه دارد؟

غير مجاز مي باشدt : محصول و خدمات شما جزو محصولات يا خدمات گران قيمت است يا ارزان قيمت ؟ مشخصا هر چه يك محصول يا خدماتي گران تر باشد مخاطب بيشتر تمايل دارد در مورد آن بداند تا بتواند با خيال راحت تري اين مبلغ بالا را پرداخت كند.

Education : آيا محصول يا خدمات تان نياز به معرفي يا آموزش خاصي دارد؟

در اين صورت قطعا نياز داريد محتواي صفحه محصول تان را طولاني تر بنويسيد كه هر آموزشي كه مخاطب به آن نياز دارد را در اختيارش بگذاريد تا به خاطر مبهم بودن صفحه محصول شما را ترك نكند.

شايد همچين مخففي براي يك فرمول واقعا خنده دار و مضحك به نظر برسد اما مطمئن باشيد برعكس تصور شما براي يك صفحه طولاني محتوا بسيار كارا است.

Attention : توجه مخاطب را جلب كنيد

Interest : به آنها دليلي ارائه بدهيد كه چرا بايد محصول شما را دوست داشته باشند

Credibility : به آنها دليلي ارائه كنيد كه چرا بايد به شما اطمينان كنند

Prove : حرف هايتان را به او ثابت كنيد

Benefits :به او بگوييد كه محصول يا خدمات شما چه مزاياي براي او دارد و قبل و بعد از استفاده از محصول يا خدمات شما چه تغيير مثبتي در زندگي اش ايجاد ميشود .

Scarcity : حس محدود بودن و ناياب بودن محصولات تان را در ذهن مخاطب ايجاد كنيد

Action : از او دعوت به اقدام كنيد

Warn : به او در خصوص عواقب استفاده نكردن از اين محصول در اين زمان هشدار بدهيد .

Now: يك فوريت و محدوديت زماني برايش ايجاد كنيد كه حس كند همين حالا بايد اقدام كند.

اين فرمول براي صفحات فرود و صفحات فروش بسيار عالي و كاربردي است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۹:۱۷ توسط:نگارنده موضوع: نظرات (0)